Spóroljon a rezsin, váltson hatékonyabbra!
Spóroljon a rezsin, váltson hatékonyabbra!

Szállítási információk

 

A Felhasználó a megrendelés menete során dönthet az üzemeltető átvevőpontján történő személyes átvétel, illetve az üzemeltető házhozszállítási partnere, a Magyar Posta Logisztikai Üzletága (MPL) használata mellett. Előbbi esetében, előzetes időpont egyeztetés szükséges a Felhasználó és az üzemeltető között telefonon vagy e-mailen, míg utóbbi esetében az üzemeltető kijelenti, hogy csak a kiszállítás napját tudja előre meghatározni, a kiszállítás pontos időpontját nem. 
Kiszállítás csak Magyarországi átvételi címre történik.
 
A Posta vállalja, hogy a csomagot a feladást követő napon, vagy a rákövetkező napon kézbesíti. Ha a postással nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő megpróbálja a következő napon ismét a kézbesítést, és egy értesítőt dob be a postaládába, mellyel a Postán 10 napig átvehető a csomag. Ha ez idő alatt senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben az Indecor Art Kft-nek. Az át nem vett csomaghoz kapcsolódó teljesült szállítási szolgáltatásokat minden esetben kiszámlázzuk a vásárló részére
 
Ingyenes kiszállítás 50 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetében lehetséges csak normál méretű csomagok kiszállítása esetében.
A futárszolgálatnak átadott csomagokért a futárszolgálat felel. A sérült csomagolású terméket a futárszolgálattól ne vegye át, illetve a futárral vagy a Postán jegyzőkönyvet vetessen fel. Ha nem veszi át a csomagot, akkor azt mi automatikusan visszakapjuk a Postától.
Amennyiben túlméretes terméket rendel, (gerendák, xps álmennyezet szigetek, dobozolások) 5000 Forint kiszállítási díjat számítunk fel!
 

  • 2. Személyes átvétel

 
A megrendelés(eke)t a megrendelés visszaigazolásának, illetve előre utalás (banki átutalás) esetében a fizetés beérkezésének napját követő első munkanaptól, illetve egyes termékek esetében 5. munkanaptól kezdve, előre egyeztetett időpontban az üzemeltető személyesen adja át a Felhasználónak székhelyén, melynek pontos címe az üzemeltetői adatokban is látható: 1131 Budapest, Béke u. 83.
 

  •  

 
A megrendelés(eke)t a megrendelés visszaigazolásának napját követő max. 2, illetve egyes termékek esetében 5 munkanapon belül,
8 -17 óra között vagy
délutáni kiszállítás esetén 17 - 20 óra között
teljesíti a futárszolgálat.
 
A délutáni kiszállítási szolgáltatás kizárólag az ország nagyobb településein érhető el. Minden esetben üzemeltetői megerősítést kap a Felhasználó ennek lehetőségéről.
 

  • 3. Szállítási kategória:

(1)    2 500 Ft- csak díszlécek, lámpák, kiegészítök
 
(2)   5 000 Ft- túlméretes termékek , mint pl:. 2 méteres poliuretán álgerendák, XPS álmennyezet szigetek, dobozolások.
 

  • 4. Bruttó 50.000.- Ft feletti vásárlás esetén az 1-es kategória kiszállítás díját a webáruház üzemeltetője átvállalja.
  • 2-es kategóriában Bruttó 300.000 Ft fölött vállalja át a szállítási díjat a webáruház üzemeltetője.

3 méteres és 4 méteres poliuretán gerendák kiszállítását, postázását nem vállaljuk, ezeket bemutatótermünkben lehet átvenni.

 
A kiszállítási díj, mérettől, illetve súlytól függetlenül kizárólag a Felhasználó által megadott cím(ek)re történő kiszállítás költségét fedezi, azonban nem tartalmazza a termék(ek) épületbe való bevitelének költségét.
 
Az termék(ek) átvételének hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét mind  személyes átvételkor, mind pedig kiszállításkor az átvételi elismervény aláírásával kell a Felhasználónak igazolni. Ezután a szállítási hiányosságokra, a szállítás alatt bekövetkező sérülésre hivatkozó reklamációt az üzemeltető nem köteles elfogadni.
 

  • Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Felhasználót az új adatokról. A Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót, és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!

 
5.1.        Az adatok megadását követően Felhasználó a ” Rendelés jóváhagyása” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
 
5.2.        Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
 
5.3.        Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
 

  • 6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 
6.1.            A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
 
6.2.            Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
 
6.3.            Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
 
6.4.            Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

6.5             Postázási napjaink: Kedd és Péntek. Hétfő és csütörtök 18:00-ig leadott rendeléseket a következő postázási napon adjuk át az MPL futárszolgálatának